trwa inicjalizacja, prosze czekac...

sobota, 10 sierpnia 2013

Przepraszam.

Przepraszam. Jutro wyjeżdżam nad morze i nie mogę napisać rozdziału. Do komputera dobrałam się cudem, bo rodzina gra w brydża i mama chwilowo nie ma tzw. Rajzefiber - gorączki przed podróżą. Dziękuję za 12 komentarzy ( parę moich odpowiedzi - nie liczę ). Obiecuję- trzymajcie mnie za słowo, że rozdział 8 będzie 2 razy dłuższy. I będę kontynuować historię nastoletnim życiem Lisy, Erica i innych dzieci. Rekompensata za przerwy.

I jeszcze bonus:

Nieśmiertelne obrazy!

patedie.gif




859e295b001889ab5006c932.gif

Kocham Was.

Airmayen

6 komentarzy:

  1. Twój Blog został nominowany przeze mnie do Versatile Blogger Award ! Szczegóły u mnie na blogu ;)) http://peddie-story-forever.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award. Zapraszam na opowiadania-tda-by-pat-and-nina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki.. Hmm kiedy w końcu dodasz ten rozdział co ? Ps. dodj więcej peddie , ale tak wiesz bardziej ich razem i wgl ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Awards.Szczegóły na peddiemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versalite Blogger Awards . Szczegóły na moim blogu : http://opowiadania-tda-by-pat-and-nina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy 13 odcinek. Liczę na opinie :)

    OdpowiedzUsuń

Podobało się? Skomentuj, to naprawdę przysyła wenę!