trwa inicjalizacja, prosze czekac...

wtorek, 2 lipca 2013

Libster blog awards

Zostałam nominowana do Libster blog awards (thanks

1.Ulubiona bohaterka (HoA)?
2.Facebook vs Twitter ?
3.Czym sie interesujesz ?
4.Umiesz grać na jakimś instrumencie?
4.Ulubiony serial/Film?
5.Rzcz która przywołuje wspomnienia z dzieciństwa?
6.Ulubiony gatunek muzyczny ?
7.Masz zwierzątko(w domu)?
8.Ile masz lat?
9.Jakie wrazenia po filmie Tda?
10.Chcesz 4 sezon (HOA oczywiscie)?

1. Patricia
2. Fabebook oszwiście
3. Lubię teatr i blogowanie
4. Na keyboardzie
4. HoA lub Downton Abbey
5. Zmywarka. Tak wiem, ale gdy byłam mała to koniecznie chciałam, by w zmywarce moje lalki miały swój dom. Skończyło się rozwaleniem zmywarki wraz z zawartością
6. Rock, rock, rock i jeszcze raz rock!
7. Nawet trzy. Dwa koty oraz psa 
8. 24. 7 będzie trzynastka
9. Zagadka fajna, pary beznadziejne (Ale jest Peddie. No!)
10. Jeżeli będą Nina i Amber, a hipis i nędzna podróba wybranej odejdą to tak.
Kto pamięta?


Moje pytania

1. Kolor oczu?
2. Ulubiona para z HoA?
3. Ulubiona książka?
4. Czy masz rodzeństwo?
5. Ile masz lat?
6. Jeżeli masz zwierzęta to jakie mają imiona?
7. Na jaką literę zaczyna się twoje imię?
8. Który sezon TDA uważasz za najlepszy?
9. Ulubiony film?
10. Co lubisz najbardziej robić?





PS To moja pierwsza nominacja mogłam coś zrobić źle. Jak coś nie miejcie mi tego za złe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobało się? Skomentuj, to naprawdę przysyła wenę!